Najczęściej zadawane pytania



Konto

  • helpMiałem konto w startym systemie. Czy muszę rejestrować się ponownie?
  • helpJak założyć konto?
    Krok 1.
    U góry strony bilety.lkslodz.plklikamy przycisk „Załóż konto”.
    Krok 2.
    Wpisujemy swój numer PESEL (w przypadku obcokrajowców inny numer identyfikacyjny lub seria i numer dokumentu tożsamości), następnie klikamy przycisk „Dalej”.
    Krok 3.
    Uzupełniamy wszystkie pola oraz zaznaczamy przyciski wyboru oznaczone gwiazdką. Klikamy przycisk „Załóż konto”.

    * Zaznacz zgody, dzięki czemu będziemy mogli przekazać Ci najważniejsze i najistotniejsze informacje z życia Klubu, promocji w U2 ŁKS Store, akcjach rabatowych i innych.
    Krok 4.
    Na podany w kroku 3 adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym, który należy kliknąć aby dokończyć proces aktywacji konta. Po kliknięciu w link aktywacyjny konto użytkownika w systemie biletowym jest aktywne.
  • helpZmiana hasła
    Krok 1.
    Po zalogowaniu rozwijamy ikonę z nazwiskiem właściciela i wybieramy opcję „Twoje konto”
    Krok 2.
    Następnie rozwijamy menu kontekstowe po prawej stronie i wybieramy opcję „Zmiana hasła”
    Krok 3.
    Wpisujemy stare hasło, a następnie dwa razy nowe hasło oraz potwierdzamy przyciskiem „Zapisz” i Twoje hasło zostało pomyślnie zmienione.
  • helpDlaczego po rejestracji widzę w systemie mój karnet całosezonowy natomiast niewidoczny jest karnet dziecka (lub innej osoby podłączonej do mojego konta)?
    Bez obaw, migracja systemu uniemożliwiła parowanie kibiców, ale oba karnety są aktywne, działają i zostały zaimportowane z poprzedniego systemu.

    Karnet dziecka (lub innej osoby podłączonej do konta) nie będzie teraz widoczny na twoim koncie. Dopiero po założeniu konta dziecka (i wpisaniu jego PESEL-u), na jego własnym koncie będzie widoczny karnet. Rodzicom/kibicom chcącym zarządzać karnetem/karnetami dziecka/znajomych rekomendujemy założenie im osobnego konta, ale i zapewniamy, że nie jest to niezbędne, bo chociaż karnet jest teraz niewidoczny na Waszym koncie, na pewno jest aktywny.

    Karnet dziecka (lub innego osoby wcześniej podłączonej do konta) może być widoczny na twoim koncie dopiero od nowego sezonu, w momencie zakupu abonamentów w jednej transakcji.

Zakup biletów / karnetów

  • helpGdzie kupić bilet / karnet na mecz ŁKS?
    Sprzedaż biletów i karnetów na nasze mecze odbywa się za pośrednictwem internetowego systemu sprzedaży bilety.lkslodz.pl, w sklepie U2 ŁKS Store oraz stacjonarnie w kasach od al. Unii Lubelskiej 2, w terminach podawanych wcześniej. W sklepie oraz kasie jest możliwość płatności kartą.
  • helpJak kupić bilet?
    Krok 1. Logowanie do systemu i wybór miejsca.
    Załóż nowe konto lub zaloguj się się do systemu klikając odpowiednio „Załóż konto” lub „Logowanie”. Wybierz interesujące Cię wydarzeni, trybunę i sektor z poglądowej mapy stadionu. Po powiększeniu sektora, zaznacz konkretne miejsca, które zajmiesz podczas meczu.
    Krok 2. Uzupełnij dane.
    Uzupełnij dane wszystkich osób, dla których kupujesz bilety (numer PESEL lub w przypadku obcokrajowców inny numer identyfikacyjny np. numer paszportu). Jeżeli po wpisaniu numeru PESEL, imię i nazwisko kibica nie uzupełni się automatycznie, skorzystaj z przycisku „Uzupełnij dane użytkownika”.
    Krok 3. Wybierz bilet i sposób jego dostarczenia.

    Masz dwie możliwości dostarczenia biletu:

    • Karta Kibica Internet – jeżeli kibic posiada imienną Kartę Kibica, bilet zostanie na nią doładowany
    • Wydruk samodzielny – bilet wygenerowany do pobrania i wydrukowania na drukarce

    Jeżeli kibic posiada voucher obniżający cenę biletu może go wprowadzić poniżej, w polu “Użyj voucher”. Podświetlona ikonka z wizualizacją prezentu sugeruje, że dany kibic ma voucher przypisany do swojego konta w systemie biletowym.

    Krok 4. Podsumowanie transakcji i opłata.

    Kliknij w przycisk podsumowania transakcji. Upewnij się, że zamawiasz odpowiednią ilość biletów i że cena jest prawidłowa i kliknij „Realizuj”. Opłać zamówienia za pośrednictwem serwisu Autopay.

    UWAGA: Zamówienie należy opłacić od razu, miejsca nieopłacone w przeciągu 15 minut, zwalniają się i są dostępne dla innych Kibiców.

  • helpJak kupić bilety / karnety bez rejestracji w systemie biletowym?
    Zakup biletów/karnetów bez rejestracji w systemie online możliwy jest wyłącznie stacjonarnie w punktach kasowych przy stadionie. Natomiast w systemie online istnieje możliwość zakupu biletów dla osób, które nie posiadają konta kibica. Zakup możliwy jest wtedy wyłącznie przez osobę posiadającą aktywne konto, po podaniu danych personalnych kibiców (imię, nazwisko, nr PESEL).
  • helpW jaki sposób sprawdzić historię swoich transakcji?
    Po zalogowaniu się na konto w systemie biletowym rozwiń ikonę z nazwiskiem właściciela. Cała historia transakcji pojawi się po wybraniu opcji „Lista transakcji”.
  • helpJestem obcokrajowcem (bez numeru PESEL), jak mogę zakupić bilet?
    Podczas zakładania konta w systemie biletowym wystarczy w polu „PESEL/inny numer” wpisać numer paszportu lub innego ważnego dokumentu tożsamości, a następnie uzupełnić pozostałe pola, takie jak: imię, nazwisko, adres e-mail. Podczas zakupu bez logowania również możesz wpisać swój numer identyfikacyjny, który nie jest numerem PESEL w miejsce identyfikatora.
  • helpIle biletów / karnetów maksymalnie można kupić w jednej transakcji?
    W jednej transakcji można dokonać zakupu maksymalnie 10 biletów lub 6 karnetów z obowiązkiem podania nr PESEL, imienia i nazwiska kibiców.
  • helpZablokowana możliwość opłacenia biletu / karnetu. Co dalej?
    Jeśli w czasie transakcji zawiesił się komputer/urządzenie mobilne lub połączenie sieciowe zostało przerwane kibic może wrócić do rozpoczętej transakcji. Na jej ukończenie ma 15 minut. Po tym czasie rezerwacja miejsca zostanie zwolniona. rozpoczętą transakcję można opłacić lub anulować, wybierając Menu -> Lista Transakcji.
  • helpKupiłem bilet online bez Karty Kibica. Jak wejdę na mecz?
    Jeśli podczas zakupu biletu wybrałeś/aś opcję „Wydruk samodzielny”, możesz pobrać bilet ze swojego konta i wydrukować go lub okazać w formie mobilnej. Nie musisz już stać w kolejce do kasy, ani odbierać swojego biletu na miejscu, na stadionie.

    Po sfinalizowaniu transakcji zakupu biletów, ponownie wejdź na swoje konto w systemie biletowym za pomocą rozwijanego menu w prawej górnej części strony (kliknij na strzałkę przy Twoim imieniu i nazwisku, a następnie „Twoje konto”). W połowie strony znajdziesz pole w kształcie prostokąta z informacjami o szczegółach meczu i swojego miejsca. U dołu pola jest szereg ikonek: najeżdżając kursorem na każdą z nich, wyświetlisz informację, do czego służą.

    Klikając w ikonę „Pobierz bilet” otworzysz swój bilet w formacie .pdf. Możesz wydrukować go na zwykłej domowej drukarce. Bilet możesz wydrukować w kolorze lub w wersji czarno-białej. Na wydruku są dane na temat Twojego miejsca oraz tego, którym wejściem powinieneś wejść na stadion, ale najważniejszy jest kod QR widoczny u góry strony. Upewnij się, że jest wyraźny i nie zginaj kartki w jego miejscu. Najlepiej złożyć wydruk na trzy części wzdłuż linii. Z tak przygotowanym biletem i dokumentem tożsamości udaj się na stadion i bez oczekiwania w kolejce do kasy wejdź na mecz.

    Bilet zakupiony z metodą dostarczenia „Wydruk samodzielny” możesz w łatwy sposób przesłać na swoją skrzynkę e-mail. W szczegółowym widoku biletu wybierz funkcję „Link bezpośredni”, a w nowym oknie wpisz adres e-mail, na który wyślemy wiadomość z bezpośrednim odnośnikiem do Twojego biletu.
  • helpChciałbym zabrać dziecko do 4. roku życia na mecz, czy ono też musi posiadać bilet?
    Dzieci, które nie ukończyły 4 roku życia mogą wejść na stadion za darmo. W takim przypadku, dziecko nie posiada przypisanego miejsca siedzącego i musi zająć miejsce na kolanach opiekuna. Bilety dla dzieci od 4. do 13. roku życia można zakupić z przysługująca im zniżką.
  • helpChciałbym zabrać dziecko na mecz, czy muszę mu zakładać konto kibica?
    Nie ma takiej konieczności. Bilet dla dziecka może zakupić opiekun po zalogowaniu na swoje konto lub w punkcie kasowym.
  • helpCzy osoba niepełnoletnia może wejść sama na Stadion?
    Osoby do 13. roku życia mogą wejść na imprezę masową (mecz piłki nożnej) i przebywać na stadionie wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej. Dlatego też osoby te nie mogą samodzielnie nabyć biletu/karnetu. Wejściówkę może zakupić jedynie pełnoletni opiekun (np. rodzic), który posiada już zakupiony bilet/karnet na swoją Kartę Kibica. Wejście na stadion odbywa się wówczas wyłącznie w obecności opiekuna osoby.
  • helpKupiłem już bilet, ale niestety nie mogę uczestniczyć w meczu. Czy mogę go zwrócić?
    Zgodnie z regulaminem sprzedaży biletów, akceptowanym w chwili zakupu, zakupione wcześniej bilety nie podlegają zwrotowi, ani zamianie na inny termin.
  • helpCzy mając zakupiony bilet / karnet muszę zająć swoje miejsce?
    Tak. W ramach meczu obowiązuje przypisywany dla sprzedawanych biletów lub karnetów system przydziału miejsc. Nabywca biletu lub karnetu, jak również wszystkie osoby biorące udział w meczu, zobowiązani są do zajmowania miejsc zgodnie z oznaczeniem na bilecie lub karnecie.
  • helpZ jakich zniżek można skorzystać w bieżącym sezonie?
    W sezonie 2023/2024 PKO BP Ekstraklasy przewidziano system zniżek, które przysługują:
    • Bilety/karnety dziecięce:

    - dzieciom od 4. do ukończenia 13. roku życia (na podstawie dokumentu stwierdzającego wiek dziecka)

    • Bilety/karnety ulgowe (na podstawie dokumentu uprawniającego do ulgi):

    - dzieciom i młodzieży w wieku od 14. do ukończenia 18. roku życia,

    - seniorom/emerytom od 65. roku życia,

    - kobietom i osobom niepełnosprawnym (oraz ich opiekunom) niezależenie od wieku

    Warto również pamiętać, że dzieci do 4. roku życia wchodzą na mecz za darmo, muszą jednak zająć miejsce na kolanach rodzica (nie są natomiast zobowiązane do posiadania własnej karty kibica ani biletu papierowego). Wchodzą na podstawie biletu rodzica (opiekuna).

    Ważne! Darmowe wejście dla dziecka nie obowiązuje w Strefach VIP, gdzie każda osoba musi posiadać wykupiony bilet.

Karta Kibica

  • helpCzy Karta Kibica jest wymagana do zakupu biletu?
  • helpZgubiłem kartę kibica. Co dalej?
    W tej sytuacji należy osobiście w U2 ŁKS Store lub w punktach kasowych stadionu (w wyznaczonych dniach) zamówić duplikat karty. Poprzednia karta zostanie wówczas anulowana, by nikt nie mógł z niej korzystać. Koszt wyrobienia duplikatu karty wynosi 10 zł.
  • helpZakupiłem/am karnet razem z kartą kibica. Co dalej?
    Jeżeli kibic w momencie zakupu karnetu nie posiadał karty kibica, odbiór zakupionego karnetu razem z kartą możliwy jest wyłącznie w jednej z kas stadionowych. Nabywca musi dokonać odbioru osobiście, a przy odbiorze karty (z karnetem) konieczne jest okazanie dokumentu tożsamości. Jeżeli karnet z kartą był kupowany dla innej osoby, musi się ona stawić osobiście ze swoim dokumentem.

Sektor rodzinny

  • helpPrzychodzę na mecz z dziećmi. Czy jest specjalny sektor dla takich grup?
  • helpJak kupić dziecku bilet na mecz na Sektor Rodzinny (F1 lub F6)?

Osoby niepełnosprawne

  • helpBilety dla osób niepełnosprawnych i opiekunów.

Stadion

  • helpGdzie mogę zaparkować wokół stadionu?
  • helpDojazd komunikacją zbiorową.
    Kibicom wybierającym się w sobotę na stadion Króla rekomendujemy skorzystanie z środków transportu miejskiego, czyli jednej z kilkunastu linii autobusowych i tramwajowych krążących w pobliżu al. Unii Lubelskiej 2. Chcąc dotrzeć na stadion jedną z linii należy zwrócić uwagę na przystanki znajdujące się przy obiekcie:
    1. Bandurskiego/Atlas Arena
    2. Maratońska/Bandurskiego
    3. Bandurskiego/Dworzec Łódź Kaliska
    4. Dworzec Łódź Kaliska

    lub wybrać jedną z linii, które kursują w jego pobliżu, np.: 10A/B, 12, 14, 18, 43A/B, 52, 65B, 76, 80A/C, 83, 86 lub 99. Wybierając Łódzką Kolej Aglomeracyjną należy wysiąść na przystanku Dworzec Łódź Kaliska, znajdującym się w sąsiedztwie stadionu Króla.
  • helpCzy na stadionie znajduje się depozyt?
    Tak i są bezpłatne. Pierwszy znajduje się za kasami od al. Unii. Drugi przy wejściu po prawej stronie biurowca.
  • helpKtórędy mogę wejść na stadion?

    1. Dla kibiców z A1/B1/B2/H3/ – wejście przy parku, po prawej stronie biurowca
    2. Dla kibiców z H4 – przez parking P5, po prawej stronie biurowca
    3. Dla kibiców z H1/H2/G1/F6/F5/F4 – przy parku, bliżej al. Unii, po lewej stronie biurowca
    4. Dla kibiców z B3/B4/C1/D1/D2 – wejście od al. Unii, znajduje się na lewo od herbu
    5. Dla kibiców z D3/D4/E1/F1/F2/F3 – wejście od al. Unii, znajduje się na prawo od herbu
    6. Dla kibiców sektora VIP – wejście w trybunie zachodniej, od parkingu przy 'Sport Arenie'
    7. Dla kibiców sektora dla niepełnosprawnych – wejście pod herbem